Procesanalytiker

Vil du med på en spændende rejse, hvor implementering, optimering og monitorering af processer er centrale elementer for videreudviklingen af Lessor? Brænder du for at formidle viden om processer og forbedring af disse til ledere og medarbejdere hos Lessor? Synes du, at det er spændende og udfordrende at være med til at opbygge en procesfunktion, hvor du får mulighed for at præge processer, metoder og anvendte værktøjer? Så søg jobbet som procesanalytiker hos Lessor.

Lessor er en markedsledende virksomhed i vækst, og vi søger derfor en dedikeret og ambitiøs procesanalytiker. Du vil sammen med resten af Business Development & Excellence teamet deltage i udvikling og optimering af Lessors processer, arbejdsmetoder, værktøjer samt målinger af udbyttet med kvalitet som gennemgående faktor. Resultaterne skal sikre, at Lessor fortsat kan være førende inden for softwareløsninger til løn, tid, vagtplanlægning og HR-administration til mindre, mellemstore og store virksomheder i og uden for Danmark.

Om jobbet

Du indgår som en vigtig del af Lessors Business Development & Excellence team, som i dag består af 5 dedikerede og målrettede kollegaer. Vi er i fuld gang med at skalere og videreudvikle vores forretning og produktportefølje til de kommende år, så du kommer til Lessor på et tidspunkt, som i høj grad er præget af udvikling og bevægelse. Du vil referere til vores direktør for Business Development & Excellence, og du bliver en vigtig brik i at afdække og optimere vores processer samt metoder og måleværktøjer.

En væsentlig opgave vil være ansvaret for Lessors nye Software Development Life Cycle Model (SDLC), der omfatter vores produkt- og softwareudvikling inklusive test og kvalitetssikring, og dermed udvikling samt vedligeholdelse af vores softwareprodukter. I tillæg til dette er det også vigtigt at have indsigt i samt overblik over øvrige processer og arbejdsmetoder på tværs af Lessors leverancekæder.

Du vil fungere som en central støttefunktion til forretningsområder og stabsfunktioner med analyse af processer og implementering af nye samt optimering af eksisterende processer kombineret med rapportering af status samt fremdrift på Lessors udvikling og vedligeholdelse af produkter og services.

Dine ansvarsområder:

  • Deltagelse i implementeringen af Lessors nye SDLC Reference Model og efterfølgende opfølgning på implementeringen samt afdækning af mulige forbedringsområder
  • Etablering af og ansvar for SDLC Reference Model metrikker og tilhørende data setup samt løbende rapportering/monitorering
  • Fokus på procesanalyse og monitorering som grundlag for optimering af virksomhedens processer og metoder og dermed evnen til at levere løsninger og service
  • Dokumentation af fastlagte processer samt træning i disse, når det er relevant

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med procesanalyse og -metoder gerne via arbejde som intern eller ekstern konsulent, lean konsulent eller sparringspartner
  • Har erfaring med agile udviklingsmetoder og metrikker til måling af effektivitet og kvalitet
  • Har erfaring med monitorering af processer såvel som metoder og værktøjer til løbende opfølgning
  • Har erfaring med værktøjerne Jira og Confluence

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse eller en uddannelse inden for fagområdet kombineret med 3-5 års praktisk erfaring (for eksempel med agile udviklingsmetoder)

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du vil skulle arbejde i vores dejlige lokaler i Allerød nord for København og have mulighed for at arbejde hjemmefra.

Ønsket startdato: 01.12.2020.

Fortæl os i din ansøgning, hvorfor du brænder for at blive Lessors nye procesanalytiker og lad os vise dig, at udvikling af procesanalysefunktionen er både spændende og udfordrende.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Finn Staal på fins@lessor.dk.

Søg jobbet

Om Lessor Group

Lessor Group er en dynamisk softwarevirksomhed i rivende udvikling. Siden 1972 har vi specialiseret os i at udvikle løn- og personalesystemer til små og store virksomheder i Skandinavien og Tyskland, og i dag bruger mere end 55.000 virksomheder vores systemer, herunder lønsystemet Danløn.

Markederne ændrer sig markant, og Lessor Group står over for nye spændende muligheder. Det betyder både en fortsat videreudvikling af vores løsninger med kunden i fokus, men også at virksomheden i de kommende år skal vokse kraftigt og indtræde på nye markeder. Vores mål er at levere professionelle løsninger, der bidrager til effektive arbejdsgange og gladere kunder.

Lessor Group er ejet af den amerikanske koncern Paychex. Vores hovedkontor ligger i Allerød, derudover har vi kontorer i Vejle og i Tyskland. I dag tæller medarbejderstaben i Lessor Group +150 medarbejdere.