Lessors support

Vi er klar til at hjælpe

Har du brug for hjælp til din løsning fra Lessor, så kontakt vores support. Vi hjælper dig hurtigt videre. 

Supporten har åben mandag til torsdag fra 9.00 til 16.00 og fredag fra 9.00 til 15.30.

Vær opmærksom på hvad du sender til os

I forhold til dataforordningen vil vi bede dig være opmærksom på, hvilke informationer du sender til os, når du har brug for vores support. Vi vil derfor bede dig om kun at sende de mest nødvendige informationer. 

Kontakter du os via vores supportfunktion nedenfor, er det vigtigt, at du kun sender os de personoplysninger, der er nødvendige for, at vi kan supportere dig.

Hvis du f.eks. sender et screenshot, kan det beskæres, så vi kun får de oplysninger, der er nødvendige for, at vi kan løse dit problem.

Send os derfor ikke:

  • CPR-numre
  • Lønoplysninger
  • Kontonumre på medarbejdere
  • Sygdomsinformation om specifikke personer

Læs mere om vores supportsagshåndtering i forhold til GDPR længere nede på siden.

Kontaktoplysninger til Lessors supportafdelinger

LessorLøn

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 80

 

Lessor4 Løn

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 50

 

Lessor4 Tid

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 55

 

LessorPM

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 30

 

LessorSP Tid

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 70

LessorWorkforce

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 16

 

Lessor til Microsoft Dynamics NAV

Klik her for oprettelse af supportsag - 48 16 60 20

 

Lessor til Microsoft Dynamics AX

ax.support@lessor.dk - 48 16 60 40 

 

LessorPortalen

Klik her for oprettelse af supportsag

Grundlovsdag lukker supporten 12.00.

På helligdage og 24. og 31. december er supporten lukket.

Sådan håndterer vi din supportsag i forhold til databeskyttelsesforordningen (GDPR)

Når Lessor yder support til sine kunder, vil det ofte indebære en behandling af personoplysninger. Vi gør os meget umage med at overholde databeskyttelsesforordningen - herunder princippet om dataminimering. Dette princip betyder, at vi ikke må indsamle flere personoplysninger end dem, vi skal bruge for at kunne håndtere din henvendelse.


Send os kun de mest nødvendige informationer

Kontakter du vores supportfunktion, er det derfor vigtigt, at du sikrer, at der kun indsendes de personoplysninger, der er nødvendige for, at vi kan supportere dig.

Hvis du f.eks. sender et screenshot, kan det beskæres, så vi kun får de oplysninger, der er nødvendige for, at vi kan løse dit problem.


Kontakt os gerne hvis du er i tvivl

Er du i tvivl om, hvilke oplysninger vi har brug for, er du meget velkommen til at kontakte os.

Der er dog en række personoplysninger, som vi som udgangspunkt ikke skal bruge til noget. Det er følsomme og/eller fortrolige personoplysninger.

Skulle det være nødvendigt at behandle en eller flere af ovenstående typer personoplysninger for at håndtere din sag, vil vi kontakte dig.