Supportkonsulent til spændende stilling i Danløn

Brænder du for at skabe den bedste kundeoplevelse? Så har du nu muligheden for at blive en del af et team, hvor atmosfæren er rar og uformel, og fokus er rettet mod samarbejde og den gode tone.

Om jobbet

Din primære opgave bliver at levere fantastisk kundeservice og vejledning i brugen af Danløn - både over telefonen og i vores skriftlige supportforum.

Heidi Kofod Andersen, supportchef i Danløn, uddyber:

"I supportteamet sætter vi service og samarbejde med kunden i højsædet. Vi yder vores bedste hver gang og har lyst til at gøre en forskel. Hverdagen kan være travl – men vi tager altid hånd om hinanden."

Afhængigt af interesser og kompetencer kan du også blive involveret i andre opgaver som:

  • Afholdelse af kundekurser og webinarer
  • Udarbejdelse af videovejledninger
  • Onboarding af nye kunder
  • Deltagelse i vores Culture Champion program
  • Deltagelse i vores SDLC-program (Software Development Life Cycle)
  • Diverse administrative opgaver

Om dig

Det vigtigte for os er, at du scorer højt på menneskelige værdier og kompetencer.

Du er et godt sted i dit liv, du er robust, tænker selvstændigt og kan lide at tage ansvar. Du går gerne forrest og kaster dig med glæde ud i nye opgaver og tager ansvar for at nå i mål med opgaver og læring.

Det er vigtigt, at du er serviceminded og har en god situationsfornemmelse for at møde kunder og kolleger nysgerrigt og imødekommende.

Du formulerer dig godt både på skrift og i tale og behersker engelsk.

Det vil være en fordel, hvis du har:

  • Erfaring med Danløn, løn, ferieregler m.v.
  • Erfaring med kundeservice
  • Erfaring med undervisning

Om os

Mere end 75.000 virksomheder bruger Danløn til at lave løn til deres medarbejdere, og i supporten hjælper og vejleder vi vores kunder i brugen af Danløn.

Vi er stolte af vores Net Promoter Score, som ligger på over 90, og som er et resultat af, at vi er nærværende, effektive og professionelle i dialogen med vores kunder.

Du bliver en del af en organisation, der er kendetegnet ved, at vi i høj grad værdsætter hinanden. Du kan være sikker på at blive taget godt imod, og at vi har en onboardingplan klar til dig.

Om hverdagen i supportteamet fortæller Lena Cigura desuden:

”Du kommer til et team, hvor vi sætter stor pris på have en både udfordrende og sjov arbejdsdag, og hvor det kollegiale sammenhold er stort.”

Du får en attraktiv løn- og pensionspakke, mulighed for at gøre brug af vores fitnessrum såvel som en god kantineordning og personaleforening.

Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdssted i vores dejlige lokaler i Allerød. Efter nærmere aftale vil du også kunne arbejde hjemme i nogen grad.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte supportchef Heidi Kofod Andersen på hka@lessor.dk.

SØG JOBBET

"Som supportkonsulent er det vigtigste, at du er en teamplayer og en åben og kommunikerende personlighed, som sætter en ære i at yde vores kunder den bedst tænkelige support. "

Heidi Kofod Andersen, supportchef Danløn

Lessor Group er en dynamisk softwarevirksomhed i rivende udvikling. Siden 1972 har vi specialiseret os i at udvikle løn- og personalesystemer til små og store virksomheder i Danmark, og i dag bruger næsten 80.000 virksomheder vores systemer - herunder lønsystemet Danløn.

Markederne ændrer sig markant, og Lessor Group står over for nye spændende muligheder. Det betyder både en fortsat videreudvikling af vores løsninger med kunden i fokus, men også at virksomheden i de kommende år skal vokse kraftigt og indtræde på nye markeder. Vores mål er at levere professionelle løsninger, der bidrager til effektive arbejdsgange og gladere kunder.

Lessor Group er ejet af den amerikanske koncern Paychex. Vores hovedkontor ligger i Allerød. Derudover har vi kontor i Vejle. I dag tæller medarbejderstaben i Lessor Group mere end 180 medarbejdere.