16-10-19

Customer Experience Specialist Product Management

Vil du med på en spændende rejse, hvor den gode kundeoplevelse er i centrum? Brænder du for at være kundens ambassadør i forhold til udvikling af eksisterende samt nye produkter og services? Synes du, ligesom os, at det er spændende og udfordrende at arbejde med løsninger til håndtering af løn, HR, tidsregistrering og vagtplanlægning? Så søg jobbet som Customer Experience Specialist hos Lessor.

Lessor er en markedsledende virksomhed i vækst, og vi søger derfor en dedikeret og ambitiøs Customer Experience Specialist. Du vil sammen med resten af Product Management teamet fokusere på kundernes oplevelser ved brug af Lessors løsninger, deltage i produktudviklingsprocesserne med fokus på den gode kundeoplevelse og optimal brug af løsningerne samt bidrage til indsamling af viden omkring kundernes behov, konkurrenternes løsninger og markedstendenser generelt.

Om jobbet

Du indgår som en vigtig del af Lessors Product Management team, som i dag består af 25 dedikerede og målrettede kollegaer. Vi er i fuld gang med en transformation af Lessors produktportefølje, der henvender sig til markeder i Skandinavien og Tyskland. Vi skalerer vores forretning og produktportefølje i de kommende år, så du kommer til Lessor på et tidspunkt i høj grad præget af udvikling og bevægelse. Du vil referere til vores direktør for Product Management og vil blive en vigtig brik i at forbedre kundernes oplevelse, når de bruger Lessors løsninger.

Med fokus på kundens oplevelser vil du arbejde med at forenkle vores løsninger i forhold til udvalgte brugerprofiler samt arbejde med hjælpeværktøjer for vores konsulenter. Du vil tage afsæt i bruger- kunde- og markedsanalyser samt input fra vores kundekonsulenter og sælgere. Du vil også være involveret i øvrige aktiviteter omkring kunder og brugeroplevelsen blandt andet ved at indsamle viden om kundernes brug af Lessors løsninger fx via deltagelse i presale aktiviteter samt analyse- og implementeringsopgaver for konkrete kunder.

Dine ansvarsområder:

  • Beskrive og definere rammerne for en god brugergrænseflade og brugeroplevelse
  • Afdække og beskrive kundernes brug af Lessors løsninger
  • Omsætte viden og feedback til konkrete løsninger og funktioner med fokus på den optimale kundeoplevelse
  • Sikre en optimal pakketering (fx via brugerprofiler) af funktioner og moduler i de enkelte produkter med tilhørende servicetilbud
  • Overblik over Lessors produkter (indhold, funktioner, kunder m.m.)
  • Overblik over kundesegmenter, brugerprofiler og behov samt udfordringer

 

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring med og dyb viden om opbygning og udvikling af intuitive brugergrænseflader
  • har erfaring med analyse af kundebehov i forhold til administrative systemer og en fordel, hvis det er relateret til løn- og HR administrative systemer
  • er vedholdende og robust i forhold til at fastholde kundens oplevet værdi
  • har evnen til at arbejde på tværs af organisationen og inddrage interessenter
  • har et godt overblik med sans for detaljen
  • er nysgerrig, resultatorienteret og motiveres af at bidrage til Lessors fortsatte vækst

 

Hvis du også har erfaring med tid og vagtplanlægning, er det absolut en fordel men ikke et krav.

Dette er en fuldtidsstilling i vores dejlige lokaler i Allerød, nord for København.

Ønsket startdato: 01.12.2019.

Fortæl os i din ansøgning, hvorfor du brænder for at blive Lessors nye Customer Experience Specialist, og lad os vise dig, at udvikling af lønsystemer og HR administrative løsninger er både spændende og udfordrende.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Finn Staal på fins@lessor.dk.

Søg jobbet

Om Lessor Group

Lessor Group er en dynamisk softwarevirksomhed i rivende udvikling. Siden 1972 har vi specialiseret os i at udvikle løn- og personalesystemer til små og store virksomheder i Skandinavien og Tyskland, og i dag bruger mere end 50.000 virksomheder vores systemer, herunder lønsystemet Danløn.

Markederne ændrer sig markant, og Lessor Group står over for nye spændende muligheder. Det betyder både en fortsat videreudvikling af vores løsninger med kunden i fokus, men også at virksomheden i de kommende år skal vokse kraftigt og indtræde på nye markeder. Vores mål er at levere professionelle løsninger, der bidrager til effektive arbejdsgange og gladere kunder.

Vores hovedkontor ligger i Allerød, derudover har vi kontorer i Vejle og Ratingen i Tyskland. I dag tæller medarbejderstaben 130 medarbejdere.