Lessor Time & Attendance til Microsoft Dynamics NAV

Få et system til tidsregistrering, der er integreret med Microsoft Dynamics NAV

Med Lessors tidsregistreringsmodul til dit ERP-system Microsoft Dynamics NAV, bliver din virksomheds registreringsarbejde mere smidigt og nemt.

Modulet har samme brugergrænseflade og logikker, som du kender fra dit ERP-system.

Du har mulighed for at opsætte netop de former for tidsregistrering, som din virksomhed har brug for. Alle informationer om fravær, ferie, flextid og afspadsering samles et sted og du har altid et overblik.

Registrerer dine medarbejdere deres komme/gå-tider, bliver deres data overført til systemet. Så kan du nemt bogføre registreringerne til lønbehandlingen.

Med et konstant overblik over dine ressourcer, kan du optimere din planlægning og minimere risikoen for at lave fejl.

Dine fordele med Lessor Time & Attendance til Microsoft Dynamics NAV

  • Tidsregistreringer samlet et sted
  • Kendte logikker og genvejstaster
  • Optimal planlægning af ressourcer og personale
  • Løbende udvikling og support
  • Opret og vedligehold kun stamdata et sted
  • Nem registrering af ferie, fravær, komme/gå-tider

"Time & Attendance afleverer automatiske variable løndele til lønsystemet."

Rasmus Jensen, Forenede Gruppeliv

Se andre løsninger, der er fuldt integreret med Microsoft Dynamics NAV

Lessors integreret lønsystem til NAV

Lessor Payroll til Microsoft Dynamics NAV

Fleksibelt HR-system til NAV

Lessor Human Resources til Microsoft Dynamics NAV

Vil du vide mere?

Så skriv til os og hør, hvilken løsning vi kan lave til dig.