Om Lessor

Siden 1972 har vi leveret lønsystemer til både store, mellemstore og små virksomheder.

Vores ambition er at skabe et fundament for effektive og tilfredse medarbejdere. 

Det gør vi ved at levere intuitive og brugervenlige systemer, der minimerer kompleksiteten ved lønadministration, HR, vagtplanlægning og tidsregistrering.

Lessors løsninger er for alle

Med mere end 50 år på markedet har vi sikret os et solidt branchekendskab og en førende position inden for løn. Det betyder, at vi kan tilbyde løsninger, der understøtter netop din forretning uanset størrelse.

Lessor Group leverer desuden lønsystemet Danløn til mindre virksomheder, der har behov for at lave løn nemt, billigt og hurtigt.

 

Vi har vokseværk

Vi følger konstant udviklingen inden for softwareløsninger til løn, HR, vagtplanlægning og tidsregistrering, så vi sikrer, at vores produkter er tidsvarende. Samtidig arbejder vi på at indtræde flere markeder i Europa.

Lessor Groups hovedkontor ligger i Allerød, men vi har også kontor i Vejle og på Østerbro i København. Flere end 200 medarbejdere er ansat i Lessor Group - og hvis du også kunne tænke dig at blive en del af holdet, kan du se vores ledige stillinger her.

Lessors historie

1972

Lessor stiftes af familien Fich

Frem til 2016 er Lessor en familieejet og -drevet virksomhed.

2016

Lessor Group opkøbt af Axcel

Lessor Group bliver købt af kapitalfonden Axcel.

2018

Lessor Group bliver solgt til Paychex

Axcel sælger Lessor Group til den amerikanske koncern Paychex Inc.

Læs mere her

2021

Lessor Group køber Emply

I januar 2021 blev HR-softwarevirksomheden Emply en del af Lessor Group. 

Emply leverer en fuld suite af HR SaaS-løsninger inden for HR Management, rekruttering, onboarding og kompetenceudvikling.

Læs mere her

Bliv en del af Lessor

Se Lessors ledige stillinger

 

Kontaktoplysninger

  • Lessor Group

    Lessor Group

    Ring til os på 48 16 60 00

    Vores åbningstider er:

    Mandag - torsdag fra 8.30 til 16.30
    Fredag fra 8.30 til 16.00

    Skriv til os på info@lessor.dk

    Her bor vi:

    Hovedkontor
    Engholm Parkvej 8
    3450 Allerød
        
    Kontor Jylland
    Skomagervej 10
    7100 Vejle

  • Presse

    Presse

    Vi formidler interviews til vores eksperter inden for løn, tidsregistrering og HR og står til rådighed med aktuel information og baggrundsoplysninger. Henvendelser er forbeholdt pressen.

    Som journalist kan du kontakte:

     

    Inger Østergaard Lilja

    Chief Marketing Officer

    Telefon: 27 89 22 77

    E-mail: inli@lessor.dk.

     

    Merete Audrey Lasthein

    Corporate Communications Manager

    Telefon: 24 29 04 11

    E-mail: mlasthein@lessor.dk

  • Support til din løsning

    Support til din løsning

    Har du brug for hjælp til din løsning, er vores support klar til at hjælpe dig.

    Supporten har åben mandag til torsdag fra 9.00 til 16.00 og fredag fra 9.00 til 15.30.

    Grundlovsdag lukker supporten 12.00. På helligdage og 24. og 31. december er supporten lukket.

    Kontaktoplysninger til Lessors supportfunktioner kan du finde her

  • Salg og marketing

    Salg og marketing

    Kontakt salgsafdelingen på salg@lessor.dk eller 48 16 60 00. Så bliver du kontaktet af en af vores salgsrådgivere.

    Har du spørgsmål til marketingafdelingen, kan du skrive til marketing@lessor.dk eller ringe på 48 16 60 00.

  • Økonomi og bogholderi

    Økonomi og bogholderi

    Har du spørgsmål til vores bogholderi eller økonomiafdeling, kan du kontakte afdelingerne på finance@lessor.dk eller 48 16 60 09.

  • Persondata og databehandleraftale

    Persondata og databehandleraftale

    Kontakt DPO Danmark på db@dpo-danmark.dk eller International Corporate Counsel Peter Tvermoes Meier på peme@lessor.dk, hvis du har spørgsmål om persondata og Lessor Group.

    Lessors databehandleraftale finder du her.

Retningslinjer for samarbejdspartnere

Hos Lessor Group ønsker vi at samarbejde med virksomheder, som lever op til vores retningslinjer. Vi har derfor et adfærdskodeks, hvor vi beskriver, hvilke forventninger vi har til samarbejdspartnere i forhold til miljøbevidsthed, etisk adfærd, bekæmpelse af korruption, menneskerettigheder, mangfoldighed og inklusion, sikkerhed og sundhed på arbejdspladsen, finansiel integritet, kontrol med handel og beskyttelse mod repressalier.

LÆS HELE ADFÆRDSKODEKSET